<body>
♥Riddles of life.
Feel it, Breathe it, Believe it.

Thursday, August 30, 2007

i must say
BAKING i FUN! (:

hehe.
went to ps hse to bake cheesecake!
cooolies [:

not an easy job though.
but fun :D

tcer's day celebration tom
lala.

going to give them the cake tom!
YAY! (:

such LOVELY studentswe are! :DDDD


Friday, August 24, 2007

YAY!

my chinese add marks! :D
now its 75.
not bad la.
first time get over 70 can.
last time is like shit. :/

hehe.
art club was slack today.
then played bball & soccer after tt
soccer was.hmmmm..
hahaha
blahblahblah..


im in love with grapes :D
throwing it in the air & catching it with the mouth.
its wonderful(:

iris PWN michelle :D
YAY!

APPLAUSE PLS! [:
i've improved in catching the grapes:D
muahaha.
michelle keeps on losing.
AWWWW

its okay dear.
the grapes around the art room are waiting for u to catch it in yr mouth! :O

hehehe(:
using skittles.
IS PAIN.
OUCHH!

mwhaha.

& my poor cucumber.
its squashed in my bag!
EEEEKS! :X

all the juice is like SQUEEZED
& my bag & pencil case kena!
YUCK!

& got the smell.
ewwwww..

awwman.
my poor cucumber T.T


Tuesday, August 21, 2007

this term GG liao la ._.

hist 10/20
like waddashit can.
kb.

kang kang really dont know how to teach.
asss.

maths: 20.5/40
expected de la.

chinese 72.5/100
still can la.

but its going to be GG

i'm not going to take HISTORY.
like OMG

damn suck la.
its like
geog SO MUCH easier pls.
SO MUCH -.-

sian la.

perhaps its time for me to give up. or have i?


Sunday, August 19, 2007

sometimes.
im just lying to myself :x


Wednesday, August 15, 2007

hey girl.
dont be sad.
must go on with life.
just share with me yr troubles kaes.
we will always be behind you.
CELL ONE will ALWAYS be behind you.
cheerios!
i know its hard to cheer
but.try kaes.
go girl:]

here's a smile for u!!

(:


*i guess. it's time to say goodbye to goddad :(
bye. =(

thanks for being my goddad.
i dont know what to say.
but just saying thanks.


hais.
its really
so unexpected
really.

well.
guess we have to treasure ppl around us :(

i dont know what to say now.
speechless :/

why is it one after another?
it sucks. really


Tuesday, August 07, 2007

walao.

swayness

sprained my ankle AGAIN.
ytd :/
when me & michelle ran down to get food before pizza
&.
i kei kiang.
run down the steps.
then loose balance.
and sparained.

WADDAHELL LA.

tt time.
i sprain.
ALSO SAME LEG
SAME PLACE.
WALAO.
somemore.
tt time.
didnt see doc.

then now.
also heck.
sian -.-


national celebrations tom!
wonder what'll be nice._.

aha.
im going to flunk my maths for sure:D
gg [:
*claps claps* (:

3 more projects
1 more test to go.
yeaman.

im bored :x
LAWL.


Wednesday, August 01, 2007

one test down.

eeeks:/

hist test suck today.

manage to complete all ques.

but i rush like hell.
yuck.

i hate source based questions.

goshhh.
biollo recorded my grp the quotes.
he say our grp very dramatic, very good.

LOL.
our LA play marks 23.5/25

YAY! :]
we got highest so far.
MUAHAH

spongebob wins starwars!
yay!

goshh.
seriously.
hahaha
ant believe we got this mark?
but.
yea.
spongebob wins all! [:

am i stressed up? i dont know :/ sometimes. im just lying to myself. i knew it.


Photobucket

IRISTAN♥
God's Child[:
DHSSC
DHSARTCLUB
riddles of life,
crack it.





December 2006 January 2007 February 2007 March 2007 April 2007 May 2007 June 2007 July 2007 August 2007 September 2007 October 2007 November 2007 December 2007 January 2008 February 2008 March 2008 April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009

layout by Jacquelyn
Icon by Photobucket