<body>
♥Riddles of life.
Feel it, Breathe it, Believe it.

Friday, November 30, 2007

THE APPEAL RESULTS ARE OUT!!!!!!:D

YAY!!!!!!
KELLIE KOK!
u still remain in 3E!!!!!!
WHOOOOOOO~

andand.
JOLYNN and EDRIC join our cls!
YAY BABY!
:D

so cool.
four trackers in our cls.
EDRIC!
jiemin will be crazy.
when she hear tt edric is in our cls
HOHO

today.
is pathetic.
in the end.
only me,michelle and jiemin.
kellie pangseh us
TSKTSK
so did brendon & kiatshing.
so did mr yeo & ms yeo!
HAHA
actly.
they got things on la

LAWL
enchanted
is
SUPER SUPER SUPER GAY!
GOSH.
hahaha
but okay la.
not bad
just that.
its freaking gay

i love bowling today!
YAY!
hahaha

stupid.
went seoul gardens
for lunch.
walao.
so expensive
im broke
T.T


shucks.
i want skinnys badly
who can buy it for me?
HOHO


Thursday, November 29, 2007

this is freaking cool
my house got fire
LAWL

my mum and i wanted to use pail of water
but LUCKILY never
if not
GG alrdy.
whole kitchen for sure burnt dwn-.-

vanessa is crazy
pack her luggage last weeek
she's seriously crazy.
pack so fast
i haven even started
zz

i shall watch enchanted tom
super retarded.
but yeah.
bowling tom!:D
hoho.

damn the asknlearn
so long still haven upload the appeal results.
cheat my feelings
TSKTSK.


Wednesday, November 28, 2007

OKAY.
like omg
my computer is finally revived
-_-

it went totally dead
because of some stupid virus
which i dno how it got it

& i cant believe it.
i actually did my chinese homework
with jiemin in schl today!
WHOOO~


great.
now i have to download everything.
cos everything's gone
like so wonderful ._.


Sunday, November 25, 2007

YAY!
our skit is finally done:D
it was great!
hoho

the dance part was like
omigosssh
ryan & gabriel
HAHAHAHAHA

quite busy for the past few days
this week also
waaa

i didnt know that i'll be sort of that busy
HOHO

i cant wait for caines trip! (:


Wednesday, November 21, 2007

okay.
everything is finally over

it's settled(:
burial is a cool experience
HAHA

i need to think of a dance for the skit thing
O.O

it's this sunday!
gosh.
why is the deadline so fast?
:/

haha
but our grp rawks
we did everything so fast
hoho
:D

orientation planning is coool
so fun :D
& i haven do finish my chi & eng hmewk
like who cares?
hahaha


Monday, November 19, 2007

okay.
at least im using computer
but only for a short short while

arghh.
just wanna say
i'll miss you grandad
i'll always rmb yr cuteness
when you stayed at my hse.
those were the memories:D

i guess it' no point
being that sad over his death
cos i know that you'll be safe in god's arms(:
just that for every gathering
we will be missing you
yeah

wednesday is your burial
i guess that will be the final goodbye :(


Friday, November 16, 2007

went to jeremy's house
to discuss abt our skit.
not bad

we manage to get a storyline
:D

so
im waiting for the script to be done:D
hohoho

& gosh
i cant imagine
myself with a mole with many strands of hair.
:X
we shall see it on 25 nov-.-

oh man
need to wake up early tom
for caines trip thingy.
need to pay extra 61 bucks
just because the price of oil rise.
okay.
its super dumb-.-


ate macs in my room
& truffle is scratching & jumping onto my lap
trying to eat the fries-.-
zz
she's simply adorable:D


Thursday, November 15, 2007

im freaking bored now.
so here i am
koping quiz frm liboon's blog

1. Your name plus "ness"
irisness. O.O
2. two feelings at the moment?
sian & zzz
3. What are you listening to right now?
its super silent now cos im not listening any songs-.-
4. Done anything you've regret so far this week?
HMM.no =D
5. Describe where you are right now?
my room. WHOO~
6. The highlight of your week?
truffle is here! =D
7. What are you craving to have right now?
food :D
8. Who were the last people you ate with?
dad & mum :D
9. What are you scared of?
insects in fact :X
10. Last movie you watched?
brave story( some animae which my cousin lent to me)
11. Last songs you sang out loud?
i don’t sing out loud! :O
12. Are you thinking of someone now?
um.maybe?
13. Who is the last person you talked to?
bryn chua
14. Last thing you downloaded on your computer?
o2 jam
15. Have you changed much this year?
maybe? i don’t know
16. Hug or kiss?
neyy.not now like duh
17. Who was the last person who text messaged you?
bryn chua O.O
18. Where was the last place you went besides where you are?
kitchen
19. Do you speak any other language other than english?
Chinese. so cool huh
20. Last thing you watched on tv?
Westside story._.
21. Do you dress for style or comfort?
Both i guess.
22. Name someone with the same birthday as you?
yuzhen
23. Ever had a drunken night in mexico?
i didn’t even go mexico before:/
24. What's the craziest thing you've ever done?
i don’t remember doing anything crazy.LOL.im a normal person! :O
25. Favourite colours?
all colours:D colours are nice
26. What's your favourite cereal character?
the honeystars bear
27. Who do you love?
family,god,retard:D

------
Girly
[ ] I love at least one shade of pink.
[x] I don't like being messy.
[ ] My belongings are organized.
[x] I don't like rock music.
[ ] I like wearing accessories.
[x] Bright colors amaze me.
[ ] I hate black.
[ ] I go to the saloon once a week.
[ ] I comb my hair almost all the time.
[x] I bring my phone with me everywhere.
Add up all your marks and multiply it by 10. You are 40% girly.
i don’t even look girly like duh-.-

Boyish
[ ] I wear baggy pants.
[x] I play video games.
[x] I listen to boy bands like My Chemical Romance, Yellowcard, Switchfoot, etc.
[x] I like wearing jackets with hoods.
[x] I'm too lazy to do chores.
[ ] I don't like shopping.
[x] I like to go bungee jumping.
[ ] I like being sweaty.
[ ] I'm a big fan of marvel heroes.
[x] I barely wear perfume.
Add up all your marks and multiply it by 10. You are 60% boyish.

Nerdy
[ ] I always carry a pen in my purse or pocket.
[ ] I enjoy studying.
[x] I wear glasses.
[ ] I'm a straight-A student.
[ ] I've never skipped any class in my whole life.
[ ] I like my shirt tucked in.
[ ] My favorite subject is science.
[ ] I enjoy reading books.
[>] My assignments are passed up on time. [Most of the time]
[ ] I correct people with their grammar.
Add up all your marks and multiply it by 10. You are 15% nerdy.
does wearing specs makes people nerd? so no logic-.- zzz

Emo
[x] I love the color black.
[x] I always sit at the corner.
[ ] One side of my hair is covering one of my eyes.
[ ] I like listening to metal rock music.
[ ] I have a lot of problems in my life.
[ ] I'm not much of a loud person. ( Jeremy says im a noisy person-.-)
[ ] I don't talk much. (OMG. i talk a lot!)
[ ] I don't have that much friends.
[ ] I barely have fun.
[ ] I barely go out with my folks or friends.
Add up all your marks and multiply it by 10.You are 20% emo.

Childish
[x] I am open to my parents.
[x] I sleep with a stuff toy.
[x] I watch cartoons.
[x] I don't like watching horror movies.
[ ] I sleep with a night light.
[ ] My parents are the ones who choose my outfit.
[ ] I'm scared of roller coasters.
[ ] I like being with my family relatives.
[ ] I take bubble baths.
[ ] I've ran around the house in my underwear. (O.O)
Add up all your marks and multiply it by 10. You are 40% childish. COOOL

NEXT

1.Who would you want to be tied to for 24 hours?
omg.none.so freaky if got someone beside u ALWAYS._. go toilet tgt also.freaky man!
2 . Who do you blame for your mood today?
no one to blame! blame the holidays man.haha
3. Have you ever seen a dead body?
um.yes
4. What should we do with stupid people?
make them to be like ME! :D
5 . How long do you think you will live?
i cant foretell my future.if i could.tt’s so cool man
6. What was the first thing you did this morning?
lie on the bed
7. The color of carpet in your bedroom?
no carpet in my room
8. Last person you went out to dinner with?
dad & mum:D
9 . Are you spoiled?
neyy.i don’t think so.even though im a single child
10. Do you drink lot of water?
okay okay la
11. How do you vent your anger?
vulgarities O.O im trying to control myself :/
12. The last compliment you received?
i can take good care of truffle=D (said by my mum) LAWL
13. Do you look more like your mother or father?
mum i suppose?
14. When was the last time you threw up?
in the morning on the way for sc camp.zz
17 . What theme does your room have?
gayness:D cos the funitures are in purple=D
18 . Are you a momma's child or a daddy's child?
Both i guess.
19. Would you ever join the military?
um.i seems cool but,maybe not
20. The last websites you visited?
CADMUS!
21. Who was the last person you took a picture with?
SCs :D
22. Last person you went to the movies with?
Peishan & kiatshing.super long nv go see movies le lar T.T
23. The last person you stared at?
truffle.if dogs can be considered as a person
24. Number of pillows on your bed?
1
25. Is anything alive in your room?
ME! like duh._.
26. Today, would you rather go back a week or go forward a week?
neyy.just let it be
27. What is your current goal to achieve?
to have fun during holidays! so that i wont die before schl starts.zz
28.How do you feel when you see him?
erm.must i say the feeling?HAH
29. How long is your hair?
short hair la
30. What are your current worries?
no worries man!:D
31. Do you have plans for summer?
i got no plans

------
1. Yourself?
IRIS! =D
2. Your boyfriend/girlfriend?
my boyfriend is michelle in maple! :D
3. Your hair?
black
4. Your father?
is fun
5. Your mother?
is crappy
6. Your favourite item?
handphone-.-
7. Your dream last night?
neyy.its a complicated dream
8. Your favourite drink?
peach tea
9. Your dream car?
minicooper! or maybe sports car.=D
10. The room you are in?
my room-.-
11. Your ex?
no ex-.-
12. Your fear?
im a strong girl man!no fear no fear!
13. What do you want to be in 10 years?
um.anything la.i haven think that far yet
14. Who did you hang out with last night?
truffle!:O
15. What you're not?
noisy-.-
16. Muffins?
i want to bake muffins!
17. One of your wish list items:
to have a sibling.which is impossible-.-
18. Time:
830PM
19. The last thing you did?
typing this quiz!
20. What you are wearing?
shirt & fbt
21. Your favourite weather?
Rainy.its nice to sleep in that weather:D
22. Your favourite book?
gosh.i hate books!
23. The last thing you ate?
fried noodle cooked by myself! :D(okay la.with the help of my mum.LAWL)
24. Your life?
not bad! :D
25. Your mood?
bored.& so here i am doing this
26. Your friends?
are as crazy as me:D
27. What are you thinking about right now?
abt my life
28. Single or taken?
im taken by my parents! :O
29. What are you doing at the moment?
doing this lar.& chatting
30. Your summer?
Singapore got no other seasons.okay.no link-.-
31. Your relationship status?
relationship got status de meh?
32. What is on TV?
don’t know
33. What's the weather like?
its at night.cooling i suppose
34. When is the last time you laughed?
Just now.
35. Hurt?
neyy.

------
[x] I know how to cook toast.
[ ] I can do my own laundry.
[x] I can cook for myself.
[ ] I actually enjoy intellectual conversations.
Total So Far: 2

[x] I show up for school MOST of the time unless I'm sick.
[ ] I always carry a pen in my pocket/purse.
[x] I've never gotten a detention.
[ ] I've watched talk shows.
[ ] I drink coffee at least once a week.
Total So Far: 4

[x] I know how to run the dish washer and/or do the dishes.
[ ]I can count to 5 in either Spanish/French/German/Italian/etc.
[x] When I say I'm going to do something I do it.
[ ] I can mow the lawn.
[ ] I remember to water my plants.
[x] I study when I HAVE to.
[x] I pay attention at school.
[x] I remember to feed my pets.
Total So Far: 9

[x] I can spell experience without looking it up.
[ ] The first thing I do when I get home is eat.
[ ] I can go to the store without getting something I don't need.
[ ] I understand jokes the first time they are said. (im quite lag at times.zz)
[x] I can type fast.
Total So Far: 12

[x] I have realized that the weather forecast changes every hour.
[ ] I realize that no one will take you seriously unless you are over the age of 25 and have a job.[x] I can read a book and actually finish it.
Total So Far: 14

[ ] I knew that the alphabet and twinkle twinkle little star have the same rythym. (REALLY?!)[ ] You just checked.
[ ] I noticed rhythm is spelled wrong.
[ ] You actually watch the weather.
Total So Far: 14


OKAY.
finally done-.-
im all alone at home now.
NICE=D


Wednesday, November 14, 2007

GOSH.
truffle is just too adorable
hahaha


KELLIE KOK!!!!!!!!!!!!!!!
that brother of yrs!
URGHH
just hope u can still remain in 3E
MUST MUST REMAIN
u mustnt be success in yr appeal :l

hais.
im freaking bored now._.
boredboredbored
who can save me from my boredom :(

i may be going malaysia tom
which is like
still boring
.-.

okay
maybe not
but i dno:/

holidays are such a bore
D:


Tuesday, November 13, 2007

omigosh.
truffle is just too cute
hahaha.

went to buy bks today
& did some orientation stuff
hahaha
it was fun
at least
i was not bored for the day! :D

at home super sian-.-
the planning was fun!
& i called alot of sec one SCs
whoooo~
i can be a great talker nxt time
LAWL

the theme is not bad eh
OLYMPICS
where winners gather?
i think
not bad not bad=D

i miss 2cee LOADS
like totally mad from missing 2C
gosh.
i want to go schl now
i dwan holidays now
T.T

imagine life without 2CEE :(
badbadbad
im so gonna miss the 2 yrs spent tgt as a cls
2CEE
as what peishan said
CADMUS REFLECTS LOVE=D


Saturday, November 10, 2007

OKAY.
so by vanessa's order

i hereby announce
that during the camp
SW missed our
lovely little bimbo
VANESS CHAN WING YUE:D

WHOOOOO~
see beanie!
i wrote abt u:D

so dont hamtam me!:O

hahahaa
actly.
i really miss u lar.
cos u are my the other bimbo!
hahahha

we all misss u & yr
FLAT TISSSUE PAPER!:DD
i bet during yr model thing
yr shirt drooope
HAHHAA
okayokay.
JKJK(:

lalalalala
3E will be a fun cls
i hope
with me around:D
hahaha


Friday, November 09, 2007

WHOOO~
SC camp was great:D

the juniors all so cute! :D
hahaha

they are all so lovable & cute.
just like ME! :O

hahah.JKJK
SW rawks(:
SC rawks(:
everything was perfect

WOW
our expressions:D
i got into 3E
whoa
JIEMIN KELLIE ALYSON! =D
YAY YAY YAY
our cls is going to be crazy
hahahaha:D
hmm.
i guess 3E is not tt bad after all:D


Saturday, November 03, 2007

i must say chalet was terrific :DD
everyting was great.
although food was little
& i kena sorethroat

but evreryone says my voice is

SEXY!! :D

haha.
freaking tired though.
slept for only 1hr first night.
& the second night slept like a pig -.-

first night was funny.
LOL

all the vulgarities could be heard in the night
COOOL
snorings too! :O

hehe.
im freaking broke now.
spent alot in chalet
but i gt alot of tings from the arcade catch toy ting
fine.
maybe not alot.
but still.
its the fun of catching it!
:D

daytona!
hahahha.
poor ym
keep on pay for the guys.
but he nv play.
LOL
but daytona is addictive
chinkiat's drift is
IMBA!
teach me larrrxxx

my tay visit us!!!
WHOOOOO~
he brought his wife along.
hehe.
he super nice.
bought 53 bucks worth of bbq stuff for us.
want to pay him back
he dont allow

we block the cheer's fridge
he pull open & grab whole lot of food
._.

in the end bought so many stuff
but thnks anw! :D

his wife is imba.
played dieti
& she nv even once lose.
-.-
IMBA de

haha
went pulau ubin today!
supposedly to cycle
but walk in the end
tiring though.

now damn tired
mon to wed still got SC camp.
this week is IMBA
._.

i haven even satred any hol homework
GG
but luckily oni got 3.

i had a fun day today.thanks :D


Photobucket

IRISTAN♥
God's Child[:
DHSSC
DHSARTCLUB
riddles of life,
crack it.





December 2006 January 2007 February 2007 March 2007 April 2007 May 2007 June 2007 July 2007 August 2007 September 2007 October 2007 November 2007 December 2007 January 2008 February 2008 March 2008 April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009

layout by Jacquelyn
Icon by Photobucket